💗 rose 💕💗 rose 💕، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
sanay (آبجی کوچولوم)sanay (آبجی کوچولوم)، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات عروسکی

خیابان زمستان ⛄ کوچه دی ❄ پلاک ۳۰ 💙

بلک پینک

1400/2/26 15:47
نویسنده : rose
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من اومد 

می خوام عکس های کیوت از بلک پینک رو بزارم 

بابت همراه باشید 

رز  ،. لیسا.  ، جیسو ، جنی   

کدوم رو بیشتر دوست دارید ؟؟؟؟؟؟ 🤔🤔🤔🤔

من که همشون رو دوست دارم😍😍😍😍😍

شما بگید ؟؟؟؟؟؟

تموم شد 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

لایک کنید و کامنت بزارید 💛💛💚💛💚

پسندها (8)

نظرات (12)

💖 آیناز 💖💖 آیناز 💖
26 اردیبهشت 00 16:25
جنی رو از همه بیشتر ولی خب همه شون کیوت دوستداشتنی هستن❤️🔥

26 اردیبهشت 00 16:37
چرا فقط یه عکس گزاشتی
rose
پاسخ
 خیلی عکس گزاشتم اما نمی&zwnjدونم چرا نیا ورد الان دیدم ببخشید درستش کردم 🙏

26 اردیبهشت 00 16:37
من از جنی و زری چون خیلی کیوتن 

26 اردیبهشت 00 19:47
ناراحت نشیا اما بلنک پینک اصلا کیوت نیست که عکس خاصی حتی با فتوشاپ زخواد کیوت باشه😁
rose
پاسخ
نه ناراحت نمیشم خوب حرکتی یه نظری داره🙂

26 اردیبهشت 00 19:47
فقططططط میراکلسس❤️❤️❤️❤️عشقققق منه جون منههه
rose
پاسخ
😎 منم همینطور 🙂 

26 اردیبهشت 00 20:01
تعجبم شما چطور طرفدارشونه البته هر کس یک علاقه ای داره. اما تو هم میراکلسی هستی هم بلینیکی؟؟ ؟؟!! تروخدا میراکلسی باش وسوست میکنه. اون واقعا یک کارتون با هیجان زیاده!!!
rose
پاسخ
من طرف دار مراکس هستم و هم طرفدار بلک پینک   😁 بیشتر طرفدار مراکسم اما به نظرم باهم فرق داره چو ن اون یه کارتون هست و اونا یه خواننده 🙂 
AvaAva
27 اردیبهشت 00 13:15
به ترتیب :  رزی جیسو جنی لیسا

27 اردیبهشت 00 23:29
❤️❤️❤️❤️😍😙😙😙😙😙😙واییییی آره❤️❤️😙😙🤗🤗💗💗💗💗💗💗نظرم منم همینههه عزیزممم

28 اردیبهشت 00 17:46
من از همشون خوشم میاد خیلی کیوتن و قانون میراکلس بودن اینه که همه رو دوست داشته باشی
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 خرداد 00 20:05
قطعا همشون چون من یه ot4 استنم 😍🙃 اما بخوام بایس انتخاب کنم جنی از همون اول بایسم بوده 🤭🙃🙂❤️
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
4 خرداد 00 21:53
ROSE پستت را همین الان دیدم  واقعا ببخشید بابت تاخیرم من رزی را از همه بیشتر دوست دارم اتی سون بودن هم خوبه❤️
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
4 خرداد 00 21:56
میدونی واقعا برای کسایی که توهین میکنن متاسفم  خیلی بی ادبن جوابشونو باید قاطعانه داد  تو اگر یک بلینک هستی باید از بلک پینک حمایت کنی نه این که جواب هر توهینی را ندی❤️💛💚💙💜