💗 rose 💕💗 rose 💕، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
sanay (آبجی کوچولوم)sanay (آبجی کوچولوم)، تا این لحظه: 5 سال و 23 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات عروسکی

خیابان زمستان ⛄ کوچه دی ❄ پلاک ۳۰ 💙

خاطرات پیتزایی

1400/3/4 15:08
نویسنده : rose
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز اومدم براتون اتفاق های دیروز رو تعریف کنم 😐

صبح که چه عرض کنم ساعت ۱۱ که واسه مامانم ساعت ۶ ظهره بیدار شدم 

البته اگه خواهر جونم میزاشت  تا ساعت ۱ میخواستم بخوابم 🥺😕

دلیل : پریروز تا ساعت ۳ نصف شب 🌃 بیدار بودم و داشتم فیلم سینمایی میدیدم 

اسم فیلم : مرد عنکبوتی شگفت انگیز  ۳و۴ 🕷️

از شانس بد من ناهار آبگوشت داشتیم،من اصلا آبگوشت دوست ندارم ولی خواهرمن اصلاً به من نرفته چون اون عاشق آبگوشته 😵😵🤢🤢🤮🤮

ومن بیچاره نهار هیچی گیرم نیومد 

اما خوبیش اینکه عادت کردم 

چون ما بیشتر وقت ها آبگوشت داشتیم که من ازش متنفرم

من و خواهرم خیلی قشنگ صدای تلویزیون رو گذاشتیم رو ۱۰۰ و با صدای آهنگ قردادیم 

بعد از ۴ ساعت بالاخره خسته و کوفته  نشستیم زمین

 تا اینکه برنامه من و مامان شروع شد( مسابقه شهروند و مافیا) 

اما مثل همیشه خواهرم سانای شروع کرد به گریه کردن و گفت بزنید بیکی(منظورش بلک پینک هست) من و سانای عاشق آهنگ ها شیم 

مونده بودم از کدوم حمایت کنم ما ما نم یا آبجیم 

اما انگار به حمایت من نیاز نبود  مامانم برنده شد 

اما بخت که با من یار نبود از گشنگی سرم درد میکرد.

ماما نم رو مجبور کردم اجازه بده پیتزا بپزم 🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

اونم اجازه داد چون سانای هم گرسنش بود بعد از ۲۰ دقیقه اماده شد ..................................

عکسش رو میزارم 

حالا ۱۰ دقیقه مونده 

و حالا بعد از ده دقیقه اماده شد ♥️😁😋😋😋

عالی بودن واقع جاتون خالی خیلی

اینم دست پخت لذیذ و خوش مزه من که خیلی ساده است 

بعدش بابا اومد و هیچی گیرش نیو مد  از پیتزا 🍕

تمام 

امید وارم خوشتون اومد باشه 

لطفاً لایک کنید ♥️ و کامنت بزارید 💛💚💛

شما تا حالا پیتزا 🍕 درست کردین ؟؟؟؟

من که کردم خیلی اگه  کردین کامنت کنید بدونم ممنون خداحافظ 💚

👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻بای بای 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


4 خرداد 00 15:15
عزیزم  کل جهان یک بارو حدقل پیتزا درست کردن😁😁😁😋😋😋 منم پیتزا هزار بار درست کردم 😉البته خواهری هم بهم کمک میکنن و کردن😍قبلل💗انشالله در آینده💋💋💋هم میکنن در پیتزا که بخوایم بپزیم بازم میخوام بپزم💞💞💞💞 فردا شاید💖😄😁  

4 خرداد 00 16:57
من تابه حال درست نکردم♡♡
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 خرداد 00 20:01
اهم اهم ، خب اول از همه پس پیتزای من کوووو😐🤔
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 خرداد 00 20:01
دوم وبت گوگولی شده ، آفرینننن 🙃😂

15 مرداد 00 17:03
سلام فالوشدی فالوم کن

17 مرداد 00 12:00
سلام شما دنبال شدین لطفا وب منو هم دنبال کنید و به پست جدیدم سر بزنین و لایک و کامنت بدین❤