💗 rose 💕💗 rose 💕، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
sanay (آبجی کوچولوم)sanay (آبجی کوچولوم)، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات عروسکی

خیابان زمستان ⛄ کوچه دی ❄ پلاک ۳۰ 💙

نامه های زیبا

1400/2/17 20:08
نویسنده : rose
121 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتل آدم ناخواسته دلش لک

میزنه واسه پیامی که توش نوشته 🥀

                                             

     میای آشتی؟

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

                   وقتی بهت میگن 

.            از پس کاری بر نمیای فقط

            لبخند بزن دیوو نشون میکنه  

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

گفتم : رفیقیم 

گفتی: آره 

گفتم :یک سال 

گفتی :  نه 

 گفتم : تا آخر عمر  

گفتی : نه

گفتم : تا قیامت 

گفتی : نه 

گفتم : پس تا کی 

گفتی : رفاقت ما تَه نداره......

به سلامتی همه ی رفیقای ابدی (​​​​ ♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

​​​

پسندها (2)

نظرات (1)

راضیهراضیه
18 اردیبهشت 00 14:49
❤_👘❤